”Det kan slet ikke betale sig for os at have egen support in-house.”
Martin Bremer Jensen, Projektleder
Danske Shoppingcentre
Vil du slippe for at bruge tid og ressourcer på at finde og løse tekniske problemer?
Hos NHC tilbyder vi en skalérbar IT support løsning, som sikrer at hjælpen kun er et telefonopkald væk, når du har brug for IT support. Vores IT supportere sidder på vores kontor i Silkeborg eller København, og hvor omfattende en support-aftale du ønsker, er helt op til dig – du kan altid skrue op eller ned efter din virksomheds behov.
Vores dygtige team af medarbejdere overvåger din virksomheds IT-system, og kan ofte agere pro-aktivt. Skulle uheldet være ude, kan du altid få fat på os. Vi tager telefonen indenfor 1 minut, og svarer på mails indenfor maks. 4 timer.
Det er helt op til dig, om du ønsker jeres IT support via telefonen, eller at vi sidder on-site i virksomheden. Lad os tage en snak og finde den løsning, der passer din virksomhed bedst.
Kontakt Karina Svanholm på info@nhc.dk og hør mere om NHCs Service Desk eller udfyld vores formular og bliv kontaktet.
”Det kan slet ikke betale sig for os at have egen support in-house. NHC tilfører os en masse viden og sparring, som vi ellers kun ville have adgang til ved at ansætte egne medarbejdere. Her får vi i stedet det bedste fra eksperterne, men kun når vi har brug for det, og det er jo i sig selv et plus for bundlinjen.”
Martin Bremer Jensen, Projektleder
Danske Shoppingcentre
KONTOR
Kejlstrupvej 85
8600 Silkeborg
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
KONTAKT
SUPPORT
support@nhc.dk
8742 8000 (tryk 1)