”Det kan slet ikke betale sig for os at have egen support in-house.”

Martin Bremer Jensen, Projektleder
Danske Shoppingcentre

NHC Service Desk
- din IT support lige ved hånden

Vil du slippe for at bruge tid og ressourcer på at finde og løse tekniske problemer?
Hos NHC tilbyder vi en skalérbar support-løsning, som sikrer at hjælpen kun er et telefonopkald væk, når du har brug for IT-support. Hvor omfattende en support-aftale du ønsker, er helt op til dig – du kan altid skrue op eller ned efter din virksomheds behov.

Vi svarer altid!

Vores dygtige team af medarbejdere overvåger din virksomheds IT-system, og kan ofte agere pro-aktivt. Skulle uheldet være ude, kan du altid få fat på os. Vi tager telefonen indenfor 1 minut, og svarer på mails indenfor maks. 4 timer.
Det er helt op til dig, om du ønsker jeres IT-support via telefonen, eller at vi sidder on-site i virksomheden. Lad os tage en snak og finde den løsning, der passer din virksomhed bedst.

Kontakt Karina Svanholm på info@nhc.dk og hør mere om NHCs Service Desk eller udfyld vores formular og bliv kontaktet.

Vi kan også hjælpe dig

Karina Svanholm

COO

”Det kan slet ikke betale sig for os at have egen support in-house. NHC tilfører os en masse viden og sparring, som vi ellers kun ville have adgang til ved at ansætte egne medarbejdere. Her får vi i stedet det bedste fra eksperterne, men kun når vi har brug for det, og det er jo i sig selv et plus for bundlinjen.”

Martin Bremer Jensen, Projektleder
Danske Shoppingcentre

Bliv klar til Microsoft Copilot
Download vores e-bog, og få indsigt i, hvilke steps der skal til for at blive klar til Copilot!
Samtykke*