”Det kan slet ikke betale sig for os at have egen support in-house.”
Martin Bremer Jensen, Projektleder
Danske Shoppingcentre
Vil du slippe for at bruge tid og ressourcer på at finde og løse tekniske problemer?
Hos NHC tilbyder vi en skalérbar support-løsning, som sikrer at hjælpen kun er et telefonopkald væk, når du har brug for IT-support. Hvor omfattende en support-aftale du ønsker, er helt op til dig – du kan altid skrue op eller ned efter din virksomheds behov.
Vores dygtige team af medarbejdere overvåger din virksomheds IT-system, og kan ofte agere pro-aktivt. Skulle uheldet være ude, kan du altid få fat på os. Vi tager telefonen indenfor 1 minut, og svarer på mails indenfor maks. 4 timer.
Det er helt op til dig, om du ønsker jeres IT-support via telefonen, eller at vi sidder on-site i virksomheden. Lad os tage en snak og finde den løsning, der passer din virksomhed bedst.
Kontakt Karina Svanholm på info@nhc.dk og hør mere om NHCs Service Desk eller udfyld vores formular og bliv kontaktet.
”Det kan slet ikke betale sig for os at have egen support in-house. NHC tilfører os en masse viden og sparring, som vi ellers kun ville have adgang til ved at ansætte egne medarbejdere. Her får vi i stedet det bedste fra eksperterne, men kun når vi har brug for det, og det er jo i sig selv et plus for bundlinjen.”
Martin Bremer Jensen, Projektleder
Danske Shoppingcentre
KONTOR
Kejlstrupvej 85
8600 Silkeborg
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
KONTAKT
SUPPORT
support@nhc.dk
8742 8000 (tryk 1)