NHC sætter ekstra fokus på kundetilfredshed i 2022

04. feb, 2022

I 2022 fokuserer vi endnu mere på kundetilfredshed. Vi har ansat en Service Delivery Manager, der skal gennemføre kundeundersøgelser og højne kundetilfredsheden. Det vil vi fortælle mere om i kommende nyheder. Desuden kan I glæde jer til endnu bedre support allerede nu. Vi styrker nemlig vores onsite-support, så vi altid kan hjælpe jer hurtigt og effektivt, hvis teknikken driller.

Samtidig udvider vi onlinesupportens åbningstid for alle med 8-16-aftaler. Fremover kan supporten kontaktes fra 8-17 mandag til torsdag – og 8-16 om fredagen. Nummeret til service desk er: 8742 8000.

Også i år tilbyder vi selvfølgelig rådgivning og hjælp til tidsbesparende og sikre IT-løsninger. Kontakt os gerne, hvis I endnu ikke har effektiviseret administrationen med Uniconta eller Business Central. Vi hjælper jer med at vælge den bedste løsning til netop jeres behov. Desuden kan vi sørge for en sikker og smidig overgang til det nye system. Det sparer jer mange dyre arbejdstimer. Vi rådgiver også gerne om sikker og nem cloudlagring af virksomhedens data.

Vi er klar til at hjælpe

Spørgsmål om vores services, support eller ændring af abonnementsvilkår?

Ring eller send os en e-mail. Vores team er klar til at hjælpe.

 

Tlf. 8742 8000

info@nhc.dk

* påkrævet felt