Hos NHC ser vi mange fordele ved IT-outsourcing. Alligevel oplever vi, at begrebet opfattes negativt.
IT-outsourcing bliver ofte sat i relation til forstyrrelser i drift, alt for omfattende omstrukturering og ikke-nærværende support og kundeservice. Hvad end det er skift af IT-partner eller delvis outsourcing af IT-drift, forstår vi godt, hvorfor det kan virke som en forvirrende omgang.
Det er dog langt fra den virkelighed, du vil opleve, når du outsourcer din IT til NHC, og derfor vil vi gerne punktere fire typiske myter vi hører:
Hos NHC gør vi vores ypperste for at undgå nedetid. Processer, der forudsætter nedetid, sørger vi for at planlægge uden for den normale arbejdstid, så jeres medarbejdere ikke bliver påvirket af ændringer i systemet.
I kan have nøjagtig de arbejdsgange, I ønsker, men vi vejleder jer naturligvis til det mest optimale og sikre setup.
Vi ser ofte, at systemer, der ikke virker optimalt, på sigt giver frustration og spildt tid, som kunne have været brugt bedre i et velfungerende system.
I NHC har vi stort fokus på at være den tætte og nærværende IT-partner. Vi ser os som jeres samarbejdspartner. Vi planlægger ikke at fusionere med andre selskaber, men lægger i stedet vægt på den organiske vækst. Det tror vi på giver bedste værdi for NHC som virksomhed, vores medarbejdere og jer som kunder.
Et veldrevet IT-system er en stor del af fundamentet for mange virksomheder. Som virksomhed kan I vælge at outsource dele af driften eller hele driften. Hos NHC er vi ærlige omkring, hvad vi synes, er den rigtige løsning for din virksomhed, og finder i fællesskab det rette setup. Vi igangsætter aldrig dyre og komplekse IT-projekter, men ser det derimod som vores fornemste opgave at udnytte jeres nuværende systemer og værktøjer bedst muligt, så jeres omkostninger og kompleksitet holdes nede.
KONTOR
Kejlstrupvej 85
8600 Silkeborg
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
KONTAKT
SUPPORT
support@nhc.dk
8742 8000 (tryk 1)