Processen / Sådan arbejder vi

Vi kan enten være din IT-chef eller blot ren support. Uanset hvilken løsning, du har brug for, så starter vi altid opgaven, der hvor kunden er. Det betyder, at vi så vidt muligt udnytter og videreudvikler de eksisterende IT-systemer, værktøjer og platforme med udgangspunkt i, hvordan de kan spille bedst sammen med din forretning.

Sådan kommer vi i gang

Vores forståelse af din forretning er et kernepunkt i vores samarbejde, og derfor bruger vi mange kræfter på at sætte os ind i forretningen. Vi kan bedre skabe værdi for dig og din virksomhed, når vi forstår forretningen.

Vores filosofi er, at vi vil skabe værdi for forretningen med det samme, og derfor tror vi ikke på komplekse analyser og dyrt designede IT-projekter. Vi tager altid udgangspunkt i dine nuværende IT-værktøjer og systemer og udnytter dem bedst muligt, så overgangen foregår så gnidningsfrit som muligt for dine medarbejdere, mens det samtidig er med til at holde udgifterne nede.

Vi bruger primært markedets bedste standardløsninger såsom Office 365 og Azure, fordi de gennemprøvede og sikre. Og så gør de det nemmere at tilpasse din virksomheds behov, så vi skaber værdi for forretningen med det samme.

Standardløsningerne betyder også, at vi nemmere og hurtigere kan opdatere, supportere og tilpasse systemet til dine behov. Hvis antallet af medarbejdere fx stiger eller falder, kan vi hurtigt og nemt tilpasse systemet, så du ikke bruger mere, end du har brug for. Det synes vi, giver mest mening.

Hvordan foregår migreringen?

Vores erfaring med migrering af data er stor, så vi ved, hvad der kræves af opgaven. Nedetid kan ikke altid undgås, men vi gør altid vores yderste for, at det påvirker din forretning mindst muligt, mens det står på. Større migreringer og opdateringer lægges så vidt muligt på døgnets ydertidspunkter, og vores supportere følger altid opgaven nøje.

Her er et eksempel på en procesmodel hos os, som den kan tage sig ud:

  • Aftalen indgås.
  • Uge 1: Analyse og design af miljø.
  • Uge 2-3: Konfiguration, opsætning og migrering.
  • Uge 4: Test og tilretninger.
  • Herefter aftales dato for at lade den nye løsning gå 'live'.
" Vi tager altid udgangspunkt i dine nuværende IT-værktøjer og systemer og udnytter dem bedst muligt "

Ved support, hvad de taler om?

Ja for pokker, er det korte svar. Vores dygtige og kundemindede supportere sørger dagligt for, at I undgår unødig spildtid, når IT’en driller. Hvis I oplever problemer, så ring eller skriv endelig til os, så gør vi alt for, at I kommer videre med en produktiv arbejdsdag. Og vores support gør i øvrigt meget ud af at snakke et sprog, som er forståeligt.

En supportaftale med NHC dækker i udgangspunkt det, som den enkelte medarbejder har behov for, for at kunne komme videre med arbejdet. Vores kunder kan altid ringe til os – også uden for almindelig åbningstid.

Support kender din løsning og specielle behov

Vi bryster os af at have en stabil support-afdeling med lav udskiftning på pladserne, og det kommer i sidste ende vores kunder til gode. Som udgangspunkt har vores kunder en fast mand i supporten, og dernæst taler supporterne indbyrdes sammen om de enkelte kunder og deres løsninger og behov. Vi udarbejder løbende dokumentation om hver enkelt kunde om småt og stort, der har betydning, så supporten altid har den nyeste relevante information til rådighed, når de hjælper vores kunder.

NHC har åbent for support:
Mandag – torsdag: 08:00 – 16:00
Fredag: 08:00 – 15:30

De kan kontaktes på:
Telefon: 87 42 80 00
Support e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Support efter normal åbningstid 24/7-365
Det er stadig muligt at få kontakt til support om aftenen, natten i weekender og på helligdage via supporttelefonen: 87 42 80 08.

Se i øvrigt mere i NHC’s forretningsvilkår for hosting-ydelser for information om priser og muligheder.

" Vores kunder kan altid ringe til os – også uden for almindelig åbningstid. "

Vi forstår din forretning

Vi vil rigtig gerne være en del af din forretningsudvikling. Derfor gør vi os mange anstrengelser for at kende din forretning, så din IT-løsning bedst muligt kan understøtte den. Det sker både gennem løbende dialog, og så lærer vi meget af den løbende drift og melder på eget initiativ ind, når vi ser muligheder eller udfordringer.

Du får skalérbare IT-løsninger

Det kan være svært at vide, hvor mange medarbejdere der er i en virksomhed 12 måneder frem i tiden. Derfor ved vi, hvor værdifuldt en skalérbar løsning er. Af samme grund opererer vi primært med markedets mest gennemafprøvede og bedste standardværktøjer indenfor IT. Foruden en højere sikkerhed, bliver det nemmere, hurtigere og mere smidigt at skalere dit forbrug op eller ned, så du ikke betaler for mere, end du har brug for.

Certifikater

Vi har en række certificeringer og anerkendelser, der garanterer, at vi følger en række standarder, så vores kunder i sidste ende kan være ekstra trygge med os som samarbejdspartner. Du kan læse mere om dem her:

Microsoft Gold Partner

Som Microsoft Gold Partner har vi etableret et tæt samarbejde med Microsoft. Titlen betyder, at vi har opnået de højeste standarder i Microsofts anerkendte partnerskabsprogram.

Microsoft 1Tier / Direct Partner på CSP

Office 365, Azure, Dynamics 365
Som Direct Partner i Microsoft Cloud Solution Provider Programmet (CSP) har vi mulighed for at styre hele vores kundes Microsoft-livscyklus, herunder kombinere værktøjer, produkter og tjenester.

Microsoft ASfP Partner

Med Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP) har vi adgang til udvidet support hos Microsoft på vegne af vores kunder.

Microsoft SPA Partner

Som Microsoft Solution Provider Agreement-partner (SPA) kan vi på vegne af vores kunde placere ordrer hos Microsoft Regional Operations Centers til Microsoft Business Solutions ERP og CRM-software licenser og relaterede tjenester

Microsoft SPLA Partner

Licensaftalen om at være Microsoft Services Provider (SPLA) betyder, at vi kan levere de nyeste Microsoft-softwareprodukter og hostede applikationer til vores kunder.

BFIH-medlem

BFIH arbejder for at forbedre kvalitets- og sikkerhedsniveauet i branchen, bl.a. ved at gøre det mere gennemskueligt, hvilken kvalitet og sikkerhed forskellige hosting-produkter indeholder.

Medlem af Danish Cloud Community

Fokus på hosting og anden drift af forretningskritiske it-ydelser i cloud.

HP, Lenovo og Dell MSP Partner

Veeam Partner

Citrix Partner

Solarwinds MSP Partner

Xink Partner

SMS Passcode Partner

Datasikkerhed

Høj datasikkerhed ligger implicit i et samarbejde med os, og du hører os ikke tale til frygten. Løsninger skal gavne kundens forretning, og derfor er den høje sikkerhed både en selvfølge og en standard, vi sætter. Høje sikkerhedsniveauer er indbygget i de gennemprøvede standardværktøjer, som vi benytter os af, fx Microsofts produkter.

Desuden følger vi de certificerede processer, som bygger på den internationale standard ISAE 3402.

QMTH Program

NHC A/S is a Qualified Multitenant Hoster (QMTH) authorized by Microsoft to host your Windows virtual machines via Microsoft Cloud Agreement subscription or Enterprise Agreement/MPSA on dedicated or multitenant hardware. In addition, we are also authorized to host Office 365 ProPlus (including E3 and E5), Project Online Professional, and Visio Pro for Office 365 subscriptions using shared computer activation (SCA) technology. Click here to learn more about the QMTH Program from Microsoft.

Benefits of Windows 10 Virtualization and Shared Computer Activation for Office 365 ProPlus, Project Online Professional, and Visio Pro for Office 365

Windows 10 virtualization and SCA for Office 365 ProPlus, Project Online Professional, and Visio Pro for Office 365 gives you choice and flexibility. Both allow you to take advantage of existing Windows 10 and Office 365 licensing investments when deploying to the cloud.

You are able to make a deployment choice between on-premises or the shared datacenter of NHC A/S. NHC A/S is an Authorized QMTH Partner, allowing you to deploy Office 365 ProPlus, Project Online Professional, Visio Pro for Office 365, and qualified Windows 10 products to your chosen cloud infrastructure solution.

Which Windows licenses purchased through Microsoft Volume Licensing (VL) programs include virtualization rights for Qualified Multitenant Hosting?

As of August 1, 2017, the following Windows licenses purchased through Microsoft Volume Licensing currently include virtualization rights for Qualified Multitenant Hosting:

  • Windows 10 Enterprise E3 and E5 per User with SA
  • Windows 10 Enterprise E3 and E5 VDA per User
Which Windows subscriptions purchased under the Microsoft Cloud Agreement (from NHC A/S) will include virtualization rights?

As of September 6, 2017, the following Windows subscriptions include virtualization rights for dedicated as well as multitenant hardware in data centers managed by Authorized QMTH Partners such as NHC A/S:

  • Windows 10 Enterprise E3 and E5 (with VDI)
  • Windows 10 Enterprise E3 VDA
  • Microsoft 365 Enterprise (formerly Secure Productive Enterprise or SPE) E3 and E5
Which Office 365 products support SCA?

SCA mode works with Office 365 ProPlus, Project Online Professional, and Visio Pro for Office 365. All Office 365 plans that include Office 365 ProPlus, Project Online Professional, or Visio Pro for Office 365 are able to use SCA.

 
 

Tag en uforpligtende snak!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Indtast venligt et fornavn

Indtast venligt dit efternavn

Indtast en gyldig email addresse

Shift + Enter for ny linje

Indtast venligst din besked, helst mere end 10 ord

Tak for din besked,  

Vi vender til bage til dig snarest, via din email:

IT-løsninger fra NHC A/S

Copyright © 2018 NHC A/S