Cloud / Hosting
Hosting betyder, at dine data og apps ligger i skyen. Når NHC hoster dine data, slipper du kort sagt for bøvl, besvær og omkostninger. Foruden lavere driftsomkostninger er dine fordele et altid opdateret, sikkert og smidigt system. Det giver dig frihed til at koncentrere dig om det, der er din kerneforretning og skaber værdi.
Fordelene ved hosting
Med hosting behøver du ikke længere investere i lagerkapacitet og serverplads, som du ikke har brug for. Vi skalerer op og ned efter dine behov. Du skal heller ikke længere bekymre dig om eller bruge ekstra ressourcer på at holde systemerne opdaterede – den klarer vi. Og hvis du selv har haft fysiske servere stående, ja så slipper du også for at holde liv i hardwaren.
NHC har eget datacenter. Hvor det giver mening, hoster vi dine data og servere. Vi benytter os samtidig i stigende grad af Azure og Office 365. Hvordan vi anbefaler at hoste din forretning, afhænger af forretning og systemer. Vi har ingen præference ud over at sigte mod den optimale løsning for din forretning.
Du får skalérbare IT-løsninger
Vi opererer primært med markedets mest gennemafprøvede og bedste standardværktøjer indenfor IT. Det giver din virksomhed en høj sikkerhed og det gør det samtidig mere enkelt at skalere dit forbrug op eller ned i takt med, hvad du har behov for på kort sigt.
Gennemafprøvede værktøjer
Høj sikkerhed
Fleksibilitet
Hvad koster hosting?
Prisen for hosting kommer helt an på omfanget og omstændighederne i en given opgave. Med det in mente, så mener vi selv, at vi har nogle fordelagtige priser på vores ydelser. En af grundene til det, er, at vi altid overtager driften, hvor kunden er lige nu, frem for at starte et dyrt og komplekst projekt op fra bunden. Det gør operationen nemmere for de involverede medarbejdere i virksomheden, og det holder samtidig prisen nede. Den indsigt og viden, som vi får fra driften, bruger vi aktivt i den dynamiske udvikling af platformen.
Behovet definerer prisen
Fordelagtige priser
Drift fra status quo
Certificeringer og tildelinger
Vi har en række certificeringer og anerkendelser, der garanterer, at vi følger en række standarder, så vores kunder i sidste ende kan være ekstra trygge med os som samarbejdspartner.

Microsoft Gold Partner
Som Microsoft Gold Partner har vi etableret et tæt samarbejde med Microsoft. Titlen betyder, at vi har opnået de højeste standarder i Microsofts anerkendte partnerskabsprogram.

Microsoft 1Tier / Direct Partner på CSP
Office 365, Azure, Dynamics 365
Som Direct Partner i Microsoft Cloud Solution Provider Programmet (CSP) har vi mulighed for at styre hele vores kundes Microsoft-livscyklus, herunder kombinere værktøjer, produkter og tjenester.

Microsoft ASfP Partner
Med Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP) har vi adgang til udvidet support hos Microsoft på vegne af vores kunder.

Microsoft SPA Partner
Som Microsoft Solution Provider Agreement-partner (SPA) kan vi på vegne af vores kunde placere ordrer hos Microsoft Regional Operations Centers til Microsoft Business Solutions ERP og CRM-software licenser og relaterede tjenester.

Microsoft SPLA Partner
Licensaftalen om at være Microsoft Services Provider (SPLA) betyder, at vi kan levere de nyeste Microsoft-softwareprodukter og hostede applikationer til vores kunder.

BFIH-medlem
Brancheorganisationen BFIH arbejder for at forbedre kvalitets- og sikkerhedsniveauet i branchen, bl.a. ved at gøre det mere gennemskueligt, hvilken kvalitet og sikkerhed forskellige hosting-produkter indeholder. Det bakker vi naturligvis op om.

Medlem af Danish Cloud Community
Brancheorganisation med fokus på hosting og anden drift af forretningskritiske it-ydelser i cloud.

HP, Lenovo og Dell MSP Partner

Veeam Partner

Citrix Partner

Solarwinds MSP Partner

Xink Partner

SMS Passcode Partner
Hvad er NHC’s oppetid?
Vi ved, hvor vigtig oppetid er for vores kunder. I IT-sammenhæng er det et af de vigtigste parametre, og vi bestræber os derfor hver eneste dag på at dit IT-setup kører uden gnidninger. Planlagte forstyrrelser lægger vi så vidt muligt i ydertidspunkterne af døgnet, og vi har fuld gennemsigtighed, hvis uheldet skulle være ude. Vores kunder kan til enhver tid se status på eventuelle nedbrud på vores hjemmeside.
Fuld gennemsigtighed ved nedbrud
Fixes på optimale tider af døgnet
Status på hjemmeside
Procedure ved nedbrud
Det kan ikke undgås, at der fra tid til anden vil forekomme nedbrud. Men når det sker, arbejder vores erfarne konsulenter hurtigt på at løse problemet, således I kan komme videre med driften med mindst mulig forsinkelse.
Vi holder berørte kunder orienteret og forklarer, hvad nedbruddet skyldes. Desuden kan man altid se en opdateret statusoversigt på vores hjemmeside.
Vi løser problemet hurtigst muligt
Vi orienterer vores kunder
Opdateret status på hjemmesiden
Er I her også i morgen?
Vi er stærkt motiverede af at hjælpe vores kunder, og vi har heldigvis mange kunder, der kan lide vores arbejde. Det betyder også, at NHC er en sund forretning, som du også kan være sikker på, er her i morgen og dagen efter det.
Siden 2008 har vi haft en ejer, der stadig er aktiv i virksomheden. De seneste mange år har vi haft en solid, organisk vækst med en voksende omsætning og med en politik om at bibeholde en indtjeningsprocent på 10%. Det betyder også, at vi er klassificeret med højeste kreditværdighed, nemlig AAA.
Vi er desuden medlem af brancheforeningen Danish Cloud Community, der sætter fokus på ordnede forhold inden for hosting og anden drift af forretningskritiske IT-ydelser i cloud.
Vi er stærkt motiveret
Vi har en sund forretning
Højeste kreditværdighed AAA
Datasikkerhed
Vores mantra er, at løsninger skal gavne kundens forretning, og derfor er høj sikkerhed en selvfølge i et samarbejde med os. Af samme grund snakker vi ikke til kundens frygt eller skriver stolpe op og ned om det – høj sikkerhed ligger implicit i det gode, sikre samarbejde.
Vores udgangspunkt er de certificerede processer, som bygger på den internationale standard ISAE 3402. Desuden benytter vi os primært af markedsledende standardværktøjer fra fx Microsoft, som alle er født med høje sikkerhedsniveauer.
Vores løsninger skal gavne din forretning
Høj sikkerhed er en selvfølge
International standard ISAE 3402
Undgå spildtid med driftssupport
Vi yder driftssupport, der passer til dit behov. Med en supportpakke hos os er du godt rustet til udfordringer, når IT’en driller. Vores dygtige supportere sidder parat til at sørge for, at medarbejderne i din virksomhed oplever mindst mulig spildtid. Ring eller skriv til os, så gør vi vores yderste for, at I kan komme videre med en produktiv arbejdsdag.
En supportaftale dækker alle leverede produkter.
Vores løsninger skal gavne din forretning
Høj sikkerhed er en selvfølge
International standard ISAE 3402
Tag en uforpligtende snak
Kontor
Kejlstrupvej 85, 8600 Silkeborg
Lersø Parkallé 112, 2100 København
Åbningstider
Man-tor: 8-17
Fre: 8-17
Support 24/7 - 8742 8000 (tryk 1)