DRIFTSSTATUS

LØST – 19/10/2020:

Vi oplever at nogle brugere har problemer på fjernskrivebordet her til morgen. Problemet løses ved at logge af og på igen. Kontakt gerne supporten hvis det ikke har hjulpet at logge af og på igen.

Vi beklager ulejligheden.

Vh

NHC Servicedesk

LØST – 06/10/2020:

Vi oplever at nogle brugere har problemer med programmer på fjernskrivebordet her til morgen. Problemet løses ved at logge af og på igen. Kontakt gerne supporten hvis det ikke har hjulpet at logge af og på igen.

NB: Problem løst, men kræver en genstart.

LØST – 24/09/2020:

Vi oplever at nogle Uniconta brugere kan starte Uniconta op, men ikke kan få adgang til regnskaber m.m. Vi arbejder i øjeblikket på at løse problemet.

NB: Problem løst, men kræver en genstart.

LØST – 26/05/2020:

Der er pt. problemer med at tilgå fjerskrivebordet for en stor del af vores kunder. Vi arbejder på problemet. 

LØST – 06/05/2020:

Vi opgraderer vores netværk i vores driftmiljø, og i den forbindelse vil der være et servicevindue onsdag d. 6 maj fra kl. 18 – 24. Vi forventer ikke, at det vil påvirke driften, men der kan komme et kortvarigt udfald.

LØST – 01/04/2020:

Vi oplever pt. forskellige problemer med performance på fjernskrivebordet.

LØST – 24/03/2020:

Der er pt. problemer med tilgang til fjernskrivebord, pga. nedbrud hos Eniig. 

LØST – 24/03/2020:

Der er pt. problemer med tilgang til Teamviewer.

LØST – 24/03/2020:

Der er pt. problemer med tilgang til fjernskrivebord, pga. nedbrud hos Eniig.

LØST – 29/02/2020:

Flytning af datacenter.

LØST – 30/01/2020:

Der er pt. problemer er med at tilgå vores webshop

LØST – 02/10/2019:

Der er pt. problemer er med at tilgå ressourcer på vores miljø eksternt fra

LØST – 29/08/2019:

Når man logger på vores RDS-miljø, så kan man opleve at blive logget på med en midlertidig profil. Vi arbejder på at løse problemet.

LØST – 26/02/2019:

Vi genstarter vores firewall i nat kl. 01:00 pga. en fejl, som heldigvis ikke kan mærkes på den daglige drift. Men genstarten vil gøre at man mister forbindelsen i ca. 10 min.

LØST – 11/02/2019:

Der er pt. problemer med forbindelsen til datacenteret, så man ikke kan logge på fjernskrivebordet.

LØST – 17/12/2018:

Der er pt. problemer med forbindelsen til datacenteret, så man ikke kan logge på fjernskrivebordet.

LØST – 19/11/2018:

Der er pt. problemer med vores gateway-server, så man ikke kan logge på fjernskrivebordet.

LØST – 14/11/2018:

Det er pt. problemer med at tilgå Unicontas hjemmeside. Dette resulterer i en fejlbesked på Uniconta klienten efter logon. Almindeligt arbejde i Uniconta er muligt.

LØST – 24/10/2018:

Der er pt. problemer med at logge ind i C5, og vi arbejder på højtryk for at løse problemet.