VIGTIGT:
D. 28/2 2020 flytter vi vores datacenter. Det betyder, at der vil være nedetid fra fredag aften kl. 22.00 til lørdag morgen, og der vil i denne periode ikke være adgang til de hostede systemer.


LØST - 30/01/20: Der er p.t. problemer er med at tilgå vores webshop 


LØST - 02/10/19: Der er p.t. problemer er med at tilgå ressourcer på vores miljø eksternt fra


LØST - 29/08/19: Når man logger på vores RDS-miljø, så kan man opleve at blive logget på med en midlertidig profil. Vi arbejder på at løse problemet.


LØST - 26/02/19: Vi genstarter vores firewall i nat kl. 01:00 pga. en fejl, som heldigvis ikke kan mærkes på den daglige drift. Men genstarten vil gøre at man mister forbindelsen i ca. 10 min.


LØST - 11/02/19: Der er p.t. problemer med forbindelsen til datacenteret, så man ikke kan logge på fjernskrivebordet.


LØST - 17/12/18: Der er p.t. problemer med forbindelsen til datacenteret, så man ikke kan logge på fjernskrivebordet.


LØST - 19/11/18: Der er p.t. problemer med vores gateway-server, så man ikke kan logge på fjernskrivebordet.


LØST - 14/11/18: Det er p.t problemer med at tilgå Unicontas hjemmeside. Dette resulterer i en fejlbesked på Uniconta klienten efter logon. Almindeligt arbejde i Uniconta er muligt.


LØST - 24/10/18: Der er p.t. problemer med at logge ind i C5, og vi arbejder på højtryk for at løse problemet.


IT-løsninger fra NHC A/S

Copyright © 2018 NHC A/S